Transparencia
Queremos expoñer públicamente os gastos e aportacións relacionados coa celebración do festival Asnot en Padrón en cada ano dende que nos constituímos coma asociación cultural en Padrón clasificados por entidades ou canal de ingresos e por categorías de gastos.
Antes vos deixamos a información relativa á clasificación dos gastos para unha maior comprensión e transparencia:
Contido das partidas de gastosA. GASTOS DE PERSOAL
B. GASTOS DE PROGRAMACIÓN (música, teatro, arte, audiovisuais, Little Asnot, premios, fotomatón, decorado, seguridade e outros gastos asociados ás propostas do festival)
C. GASTOS DE PRODUCIÓN (aluguer de equipos e outros, aprovisionamentos, viaxes, aloxamentos, comidas, seguro RP, gastos xurídicos e contables, comisións…)
D. GASTOS DE COMUNICACIÓN (imprenta, merchandising, deseño gráfico, web, foto e vídeo, RRSS e prensa…)
E. DOAZÓNS REALIZADAS
F. IMPOSTO DE SOCIEDADES
NOTA: O Concello de Padrón asumiu, nas 3 últimas decisións do festival, as obrigas da instalación de aseos portátiles e das medidas de vixilancia e seguridade
Asnot 2018
APORTACIÓNS 2018 Ventas ≈ 6500 Hostalaría e comercio = 1200 Estrella Galicia = 5000 Petroni = 600 GASTOS 2018 PERSOAL≈ 1500 PROGRAMACIÓN Música ≈ 3000 Arte ≈ 300 Teatro ≈ 120 Fotomatón ≈ 300 Decorado ≈ 110 Premios ≈ 190 PRODUCIÓN Aluguer equipos ≈ 625 Seguro RP ≈ 150 Aprovisionamentos ≈ 2750 Gastos varios ≈ 325 COMUNICACIÓN Imprenta ≈ 350 Merchandising ≈ 375 Web ≈ 15 DOAZÓN O Fogar do Meu Burro = 300
Asnot 2019
NOTA: O Concello de Padrón asumiu ademais as obrigas da instalación de WC portátiles e das medidas de vixilancia e seguridade durante os anos 2019, 2021 e 2022
Desglose Asnot 2019 (sen IVE, en euros)APORTACIÓNS 2019 Ventas ≈ 7300 Concello de Padrón ≈ 6350 Hostalaría e comercio ≈ 2350 Estrella Galicia ≈ 9000 Petroni ≈ 1000 Deleite ≈ 800 Doazón ≈ 250 GASTOS 2019 PERSOAL ≈ 2375 PROGRAMACIÓN Música = 5600 Arte = 300 Fotomatón = 425 Little Asnot = 300 Decorado ≈ 1075 Gastos construccións ≈ 600 Premios ≈ 275 PRODUCIÓN Aluguer equipos ≈ 1550 Comidas ≈ 50 Seguro RP ≈ 150 Aprovisionamentos ≈ 4750 Gastos varios ≈ 725 Comisións bancarias ≈ 250 COMUNICACIÓN Imprenta ≈ 1700 Merchandising ≈ 1400 Foto e vídeo ≈ 1400 DOAZÓN O Fogar do Meu Burro = 300 IMPOSTO DE SOCIEDADES ≈ 750
Asnot 2020
Durante o ano 2020 non se celebrou o festival por mor da Covid-19 pero sí mantivemos as nosas redes activas. Asumimos un gasto de 2.589,40 € na produción da curtametraxe “Búnker de Churchill“ coa intención de manter o espírito de Asnot.
Asnot 2021
APORTACIÓNS 2021 Ventas ≈ 700 Entradas ≈ 2725 Concello de Padrón ≈ 6075 Hostalaría e comercio ≈ 1125 Turismo de Galicia ≈ 14900 Estrella Galicia ≈ 9000 Petroni / Beefeater ≈ 1000 Gadis ≈ 500 GASTOS 2021 PERSOAL ≈ 1725 PROGRAMACIÓN Música = 3100 Arte = 300 Teatro = 800 Little Asnot = 500 Audiovisuais = 1150 Decorado ≈ 1025 Gastos construccións = 600 Tiqueting = 300 Seguridade ≈ 625 Premios ≈ 25 PRODUCIÓN Aluguer equipos ≈ 1550 Comidas ≈ 200 Seguro RP ≈ 150 Aprovisionamentos ≈ 650 Gastos varios ≈ 850 Gastos xurídicos e contables = 200 Comisións bancarias ≈ 225 COMUNICACIÓN Imprenta ≈ 325 Merchandising ≈ 1250 Deseño gráfico = 1500 Web= 1000 Foto e vídeo = 2300 DOAZÓNS REALIZADAS O Fogar do Meu Burro = 300 ACOLLE, Asociación Galega de Residencias de Anciáns = 1500 Música N'Aldea = 100 IMPOSTO DE SOCIEDADES APORTACIÓNS 2021 Ventas ≈ 700 Entradas ≈ 2725 Concello de Padrón ≈ 6075 Hostalaría e comercio ≈ 1125 Turismo de Galicia ≈ 14900 Estrella Galicia ≈ 9000 Petroni / Beefeater ≈ 1000 Gadis ≈ 500 GASTOS 2021 PERSOAL ≈ 1725 PROGRAMACIÓN Música = 3100 Arte = 300 Teatro = 800 Little Asnot = 500 Audiovisuais = 1150 Decorado ≈ 1025 Gastos construccións = 600 Tiqueting = 300 Seguridade ≈ 625 Premios ≈ 25 PRODUCIÓN Aluguer equipos ≈ 1550 Comidas ≈ 200 Seguro RP ≈ 150 Aprovisionamentos ≈ 650 Gastos varios ≈ 850 Gastos xurídicos e contables = 200 Comisións bancarias ≈ 225 COMUNICACIÓN Imprenta ≈ 325 Merchandising ≈ 1250 Deseño gráfico = 1500 Web= 1000 Foto e vídeo = 2300 DOAZÓNS REALIZADAS O Fogar do Meu Burro = 300 ACOLLE, Asociación Galega de Residencias de Anciáns = 1500 Música N'Aldea = 100 IMPOSTO DE SOCIEDADES ≈ 3400
Asnot 2022
APORTACIÓNS 2022 Ventas ≈ 5675 Concello de Padrón ≈ 6200 Hostalaría e comercio ≈ 2750 Turismo de Galicia = 14900 Estrella Galicia = 9000 Petroni = 1000 Gadis = 300 GASTOS 2022 PERSOAL ≈ 5225 PROGRAMACIÓN Música ≈ 10500 Arte ≈ 2800 Teatro ≈ 950 Little Asnot = 650 Decorado ≈ 175 Gastos construccións = 1050 Seguridade = 125 Premios = 600 PRODUCIÓN Aluguer equipos ≈ 4900 Comidas e aloxamentos = 400 Seguro RP ≈ 175 Aprovisionamentos ≈ 5300 Gastos varios ≈ 75 Gastos xurídicos e contables ≈ 625 Comisións bancarias ≈ 300 COMUNICACIÓN Imprenta ≈ 850 Merchandising ≈ 2275 Deseño gráfico = 1500 Web = 1000 Foto e vídeo = 3000 RRSS ≈ 175 DOAZÓNS REALIZADAS O Fogar do Meu Burro = 300 Música N'Aldea = 100
Superávit a día de hoxe ≈ 10.000€
E se queredes volver a ler os nosos motivos e valores, aquí tendes un enlace ao noso manifesto.